Papp Bertalan Ószőlői Általános Iskola Könyvtára

Könyvtári események, könyvtárhasználat, kreatív programok, könyvajánlók, könyvtári órák, kötelező olvasmányok, versenyek

Városi Könyvtár Tiszaföldvár

Nincs megjeleníthető elem

VFMK

Nincs megjeleníthető elem

Veszíts el egy könyvet!

2008.04.10. 10:54 oszolo.konyvtar

Igen! Elveszett 3 könyvem. Mert elveszítettem.

Sajnos rém feledékeny vagyok. Vittem már a kocsi tetején 2 kg krumplit Békéstől Tarhosig, dobozos üdítőket, mobilt (másfél óráig a kiskunsági buckák között - miközben épp "őt" kerestem), sőt egyszer csaknem 200 Ft ultipénzt egy kis műanyag edénykében Homokról Cibakra. De a csúcs a táskám volt - benne egy 30 fős ballagási ebéd árával -, ami épp a csúcsforgalmat irányító rendőr lába előtt landolt a szolnoki piac sarkánál. (Szerencsére a férjem jött utánam a családi konvojban, meglátta a repülő táskát és a kocsijából kipattanva elmagyarázta a szervnek a tényállást. Addigra én is lefékeztem és legkedvesebb mosolyommal integettem visszafelé a rend - meglehetősen elképedt - őrének, hogy minden igaz, amit az a pasas mond. Elég sok nézőnk volt:-))

A mostani "elveszítés" viszont szándékosan történt. Hetek óta készülök rá. Amikor először olvastam az - azóta országos méretűvé nőtt - akcióról, azonnal törni kezdtem a fejem, hogy melyik könyv legyen a kiválasztott. Adódott az ötlet, hogy az, amiből több példány van otthon a polcainkon. Kezdtem is nézelődni, de mindig volt valami ellenérv. Mégsem adhatom oda a "kiváló tanulmányi munkád és példamutató magatartásod" vagy a "megyei matematika versenyen elért" ill. "szeretettel ballagásod alkalmából" kezdetű szövegekkel dedikált köteteket. És jöttek az emlékek is: "ezt meg szülinapomra kaptam valakitől", "jé, ezt én vettem Jucinak", "Ó, amikor ezt először elolvastam ...". Azután az észérvek: ez már kicsit megkopott, ebbe ... beleírta a nevét. És végül: na, ezt meg pláne nem adhatom, a legkedvesebb könyvem.

Azután elolvastam "billen" bejegyzését és döntöttem. 3 (magyar) könyvet adok: Egy Vámost, mert az vadiúj (és három is van belőle - mindenki tudja, hogy az egyik kedvenc íróm:-)), egy Schwajdát, mert mindig jókedvre derít, meg egy Lázár Ervint (hogy nézne már ki, ha a gyerekekre nem gondolnék!) Az elsőt a postán hagytam el, a "legényanyát" a giminél a - fedett! - buszmegállóban, a "Szegény Dzsonit" meg itt a suliban egy ablakba tettem.

Kérek mindenkit, aki megleli őket, bánjon velük sok szeretettel!

Szólj hozzá!

Címkék: hírek programok könyvajánló könyvtárostanárok

A bejegyzés trackback címe:

https://oszolo.blog.hu/api/trackback/id/tr631741618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása