Papp Bertalan Ószőlői Általános Iskola Könyvtára

Könyvtári események, könyvtárhasználat, kreatív programok, könyvajánlók, könyvtári órák, kötelező olvasmányok, versenyek

Városi Könyvtár Tiszaföldvár

Nincs megjeleníthető elem

VFMK

Nincs megjeleníthető elem

Nincs mentség!

2007.05.25. 10:19 oszolo.konyvtar

Mármint arra nincs mentség, hogy majdnem 2 hete nem írtam a blogba. Dolgoztam. Ez igaz, de akkor is...

Most pótolom, leírom amiket végeztem:

14-én, hétfőn szakmai megbeszélésen voltam a VFMK-ban, az őszi nagy országos könyvtári program előkészítése volt a téma. A 2007. október 2-10-ig tartó rendezvénysorozat összefoglaló neve: Nagy olvashow. (Kicsit a "nagykönyv" köszön benne vissza - no comment!)

A programhoz kapcsolódó részletes tervet közreadom majd a blogon is, most csak egy-két érdekességet emelnék ki: Október 5-én Olvass nekem - egész napos (nonstop péntek reggeltől szombat reggelig tartó), az olvasást népszerűsítő foglalkozásokat szervezünk minden korosztálynak, benne irodalmi hétpróba kisiskolásoknak és - ha ráér! - Berecz András mesedélutánja. Este a város vezetői mondhatják el könyvtárunkban kedvenc esti meséiket gyermekeiknek vagy unokáiknak, s éjjel is nyitva tartunk, de most nem árulok el mindent!! Lesz még a héten előadás kismamáknak, szlogenverseny, on-line internetes vetélkedő és szeretnénk a felnőtteknek is egy író-olvasó találkozót! Erről jut eszembe! Kit hívjunk meg? Lehet szavazni itt a blogon is! (Közben kicsengettek, folyt. köv.!)

Szólj hozzá!

Címkék: hírek programok könyvtárostanárok órák

A bejegyzés trackback címe:

https://oszolo.blog.hu/api/trackback/id/tr391741667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása