Papp Bertalan Ószőlői Általános Iskola Könyvtára

Könyvtári események, könyvtárhasználat, kreatív programok, könyvajánlók, könyvtári órák, kötelező olvasmányok, versenyek

Városi Könyvtár Tiszaföldvár

Nincs megjeleníthető elem

VFMK

Nincs megjeleníthető elem

network.hu

2007.06.01. 09:51 oszolo.konyvtar

Hála a FIKSZ-nek, a fenti címen már megint egy jó dolgot fedeztem fel!

Rögtön regisztráltam és alapítottam magunknak egy klubot! Menjetek el, nézzétek meg, regisztráljatok és lépjetek be hozzánk! Remélem jól fogjuk magunkat érezni és sok hasznos dolgot megosztunk egymással!

Beléphetnek ide szülők, testvérek és minden tiszaföldvári (vagy nem tiszaföldvári) érdeklődő is. Ha már lesznek tagjaink, akkor engedélyezni fogom a képek, videok feltöltését

Első feindulásomban azt gondoltam, hogy importálom oda ezt a blogot, de jelenleg nincs ilyen lehetőség (én legalábbis nem találtam:-)). Ezt még különben is meg kell gondolni, lehet, hogy mindkettő működhet egymás mellett. Majd eldöntjük még!

Ja, könyvtárosoknak: munkaköri ártalomként beléptem a Könyvtáros klubba is!

Hajrá, gyertek, nézzétek meg, remek lehetőség. (Persze saját klubokat is indíthattok, remélem majd meghívtok engem is!)

Szólj hozzá!

Címkék: hírek programok könyvtárostanárok

A bejegyzés trackback címe:

https://oszolo.blog.hu/api/trackback/id/tr981741663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása