Papp Bertalan Ószőlői Általános Iskola Könyvtára

Könyvtári események, könyvtárhasználat, kreatív programok, könyvajánlók, könyvtári órák, kötelező olvasmányok, versenyek

Városi Könyvtár Tiszaföldvár

Nincs megjeleníthető elem

VFMK

Nincs megjeleníthető elem

Google magyarul

2007.09.05. 11:32 oszolo.konyvtar

Jó hír azoknak, akik lustaság vagy egyéb okokból (bár a lustaságon kívül nem tudok sok más okot felsorolni, sajnos nálam is csak ezen múlik, de már dolgozom rajta:-) még nem beszélnek angolul: megint magyarít a Google.

Olvassátok el a cikket! A kapcsokat végigjárva teljesen megismerhetitek a szolgáltatást. (Annyira jó, hogy megint valaki megírta helyettem! Hiába, ez a jó a blogolásban, köszi webisztán!)

Én a múlt héten (egy előadásra készülve, amiről majd még fogok írni) körülnéztem a Google oldalain. Amint látjátok, az akkor beállított nyitó oldalamon még nem működött a magyar kalendárium. Viszont cuki kis békás fejlécet találtam:

Az én guglim

Akinek még ez sem elég, az a Google súgóit és oktatócsomagját is használhatja. (Ez utóbbit angolul, de szépen tagoltan, érthetően, ábrákkal kísérve - még én is sokat megértettem. Egyébként meg ott a szótár, nézd csak meg a képet !)

Aki pedig mindezekbe nagyon belefáradt volna, nézzen egy kis meglepetés videót a youTube -on!

Szólj hozzá!

Címkék: hírek könyvtárostanárok

A bejegyzés trackback címe:

https://oszolo.blog.hu/api/trackback/id/tr11741651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása