Papp Bertalan Ószőlői Általános Iskola Könyvtára

Könyvtári események, könyvtárhasználat, kreatív programok, könyvajánlók, könyvtári órák, kötelező olvasmányok, versenyek

Városi Könyvtár Tiszaföldvár

Nincs megjeleníthető elem

VFMK

Nincs megjeleníthető elem

Kulturális Örökség Napjai (szept. 15-16.)

2007.09.13. 11:29 oszolo.konyvtar

Tegnap az OSZK -ban jártam egy konferencián, ott akadt a kezembe egy Pesti Est különszám, ami a Kulturális Örökség Napjai c. országos rendezvénysorozat programjait tartalmazta. Találtam benne tiszaföldvári programot is!

Természetesen rögtön tervbe vettem, hogy írok majd erről a blogban. Igen ám, de ma reggel otthon felejtettem az újságot. Elkezdtem hát keresgélni az inteneten, s így bukkantam rá erre a weboldalra. Itt kulcsszónak beírtam a Tiszaföldvár-t, s meg is találtam a keresett programokat:

"A Tiszazugi Földrajzi Múzeum épülete a szombati napon nyitva áll a látogatók előtt. Ezen a napon ingyenesen látogatható a "Régészetünk jelentős feltárásai 1975 - 2000" és a "Korong mesterei" című kiállítások."

és

"Tabáni séta

A programra 3-5 fős csapatok jelentkezését várjuk. Térkép és feladatlap segítségével önállóan fedezhetik fel Tiszaföldvár ősi városrészét. A beérkezés után összegezzük a látottakat. A résztvevők apró emlékeket vihetnek haza erről a napról. A programhoz a vidéki érdeklődők a helyszinen 10 óráig jelentkezhetnek. A séta útvonala: Múzeum - Katolikus templom - Evangélikus templom - Református templom - Múzeum. Természetesen még a helyszínek közötti számos látnivaló, érdekesség."

A program remek, a szervezés lehetne jobb is. (Ma reggel a tanáriban még nem tudtak a programról!) Szívesen megjelentetjük a múzeum rendezvényeit itt a blogunkban, ha hírt kapunk róla, de ajánlom Tiszaföldvár weboldalát is, ahol a lelkes fiatal szerkesztők epedve várják a jó híreket! (Persze a legjobb az lenne, ha a múzeum is blogolásra adná a fejét! Szívesen segítünk!)

A témához kapcsolódva itt találhatjátok a szolnoki programokat is! Jó szórakozást, hasznos és kellemes időtöltést kívánunk!

Szólj hozzá!

Címkék: hírek programok könyvtárostanárok

A bejegyzés trackback címe:

https://oszolo.blog.hu/api/trackback/id/tr311741648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása