Papp Bertalan Ószőlői Általános Iskola Könyvtára

Könyvtári események, könyvtárhasználat, kreatív programok, könyvajánlók, könyvtári órák, kötelező olvasmányok, versenyek

Városi Könyvtár Tiszaföldvár

Nincs megjeleníthető elem

VFMK

Nincs megjeleníthető elem

Dolgozunk, dolgozgatunk ...

2009.12.15. 10:43 oszolo.konyvtar

Többek kedves érdeklődésére igyekszem leszögezni: nem fejeztem be a blog írást, de mostanában inkább csak olvastam. Mi történt?

(Kaptam az év elején - 2009! - egy ígéretet, hogy átköltözhetünk egy "könyvtári gyűjtőoldalra", de sajnos még ezidáig nem sikerült megvalósítani a projektet. Mivel a blogot akkor lementettem és a feltöltéshez továbbítottam, nem akartam újabb bejegyzést írni a "költözködésig". Vártam, vártam, ... azután gondoltam egyet és átköltöztem ide.)

2009 a pályázatokkal kezdődött. Illetve pontosabban folytatódott.

Köztudomású, hogy a magyar könyvtárakban 2008 augusztusától ez év februárjáig mindenki, aki élt és mozgott, vagy pályázatot írt vagy a pályázatírók munkáját vállalta magára. Mivel mi ketten vagyunk ebben a fiókkönyvtárban és én írtam, értelemszerűen a kolléganőm dolgozott :-). Az eredmény: győzelem az első körben. Lesznek új számítógépek (sok!!) és egy új (multifunkciós) könyvtárinformatikai szaktanterem, ahol a formális képzéstől a vetélkedőkig mindent kényelmes, korszerű, esztétikus környezetben tudunk majd megrendezni!

Közben azért persze voltak órák és vetélkedők is, de sajnos a városi kötelező olvasmányos vetélkedőt 2009-ben nem tudtuk megrendezni, ugyanis éppen tervszerűen állományt apasztottunk (és ezzel korszerűsítettünk) és teljeskörűen leltározunk is mindkét könyvtárban. Ezért egész tavasszal és nyáron felváltva volt nyitva a két könyvtár. Igyekeztünk mindenkit időben tájékoztatni a változásokról, az esetleges kellemetlenségekért utólag is elnézésüket kérjük!

Időközben (2009 május) megérkezett a hír: megnyertük a TIOP pályázatot. Úgyhogy mivel már úgyis benne voltunk a pakolászásban, hozzáláttunk az Ószőlőben a könyvtárbővítéshez. Egyúttal át is rendeztük és ki is festettük a fiókkönyvtárat. Így nézünk most ki. Hát, igen, lehetne szebb is! De nincs pénz bútorokra és sajnos belátható időn belül nem is lesz. (Az első TÁMOP pályázaton nem nyertünk,  a másodikon most indulunk!) Lesz is! Nemsokára lesznek szép új bútoraink, ugyanis megnyertük a TÁMOP pályázatot is!!

Most kezdődik a munka!

Szólj hozzá!

Címkék: hírek programok verseny

A bejegyzés trackback címe:

https://oszolo.blog.hu/api/trackback/id/tr651741612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása