Papp Bertalan Ószőlői Általános Iskola Könyvtára

Könyvtári események, könyvtárhasználat, kreatív programok, könyvajánlók, könyvtári órák, kötelező olvasmányok, versenyek

Városi Könyvtár Tiszaföldvár

Nincs megjeleníthető elem

VFMK

Nincs megjeleníthető elem

Reneszánsz év

2008.01.22. 09:33 oszolo.konyvtar

A legutóbbi bejegyzésem bizony tavalyi, s ez már másnak is feltűnt!:-) Decemberben szabadságon voltam - a nyári nyitva tartás miatt bennragadt 3 hét szabit kizárólag pihenéssel és a családom körüli tüsténkedéssel töltöttem. Blogot sem írtam (- csak olvastam).

(Egyébként valóban költözni akartam, de nem találtam olyan szolgáltatót, ahová importálni tudnám az eddigieket. (Klogra lehet?) Most meg úgy döntöttem, hogy megvárom az új Portál programot .

Januárban eddig már feldolgoztam vagy kétszáz könyvet, melynek ugyan nagy része a központi könyvtáré , de azért - amint azt ti is tapasztalhattátok - jutott nekünk is bőven . (Lám-lám, mégis vannak előnyei annak, hogy az Ószőlői Iskolai Könyvtár és a Városi Könyvtár Ószőlői Fiókkönyvtára együtt működik és együttműködik!:-)

Az iskolai könyvtár a Szikla integrált könyvtári rendszerről a Corvinára tért át. Az év végi zökkenőmentes áttérés óta - amelyért a Szikla és a Corvina munkatársainak ezúton is köszönetet mondunk!! - a 3 könyvtár katalógusa is összeolvadt, egy helyen kereshettek az állományban. Néhány nap múlva a könyvtári gépekre ki fogok tenni egy kis bemutatót is a Corvina OPAC használatáról.

Szabó Patrikkal kitartóan készülünk a Bod Péter Országos Könyvtárhasználat Verseny megyei fordulójára. Közben megkapta végre a tavaly beígért ajándékot az országos prezentáció pályázat 1. helyezéséért is! Így örült neki!


A Mátyás királyról szóló - egyik - feladatsort Ti is megtaláljátok a könyvtári faliújságon! Beadási határidő: január 31.

A témához kapcsolódó weboldal remélhetőleg gyakran frissül majd és sok érdekes információt ad a reneszánsz év eseményeivel kapcsolatban. Addig is próbáld ki a játékot!

Ha nem tudod a választ, segít az adattár!!


Erről jut eszembe: tegnap nyílt a tiszaföldvári Városi Művelődési Házban egy könyvkiállítás "A reneszánsz" címmel. Menjetek el, nézzétek meg, január 30-ig tart nyitva!

Én már megnéztem:


Tartottunk januárban egy foglalkozást a "Kölyökolvasó " címért versenyző gyerekeknek is.
Októberben 8-an kezdték el a versenyt és 6 tanuló oldotta meg mindhárom forduló feladatait:

4. a
  • Tyihák Ágnes
  • Erdei Boglárka
  • Sztoján Dóra
4.c.
  • Csontos Cintia
  • Deim Andrea
6.b.
  • Gregus Krisztián

Kemény munka volt, gratulálunk!

A jelvények és apró ajándékok átadása után Lázár Ervin meséket hallgattunk. (Nemsokára a képes beszámolót is kiteszem!)

Szólj hozzá!

Címkék: hírek programok verseny reneszánsz év corvina

A bejegyzés trackback címe:

https://oszolo.blog.hu/api/trackback/id/tr471741632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása