Papp Bertalan Ószőlői Általános Iskola Könyvtára

Könyvtári események, könyvtárhasználat, kreatív programok, könyvajánlók, könyvtári órák, kötelező olvasmányok, versenyek

Városi Könyvtár Tiszaföldvár

Nincs megjeleníthető elem

VFMK

Nincs megjeleníthető elem

Hétvégi randi

2008.02.17. 18:45 oszolo.konyvtar

A minap éppen a zászlóshajót igazgattam, pontosabban lógtam az árbócon és próbáltam a vitorlákat szélirányba fordítani - magyarul: publikussá tenni néhány aktuális dokumentumot -, amikor az ellenszélben észrevettem egy kis hírfelhőt. Ezt itt:



Persze rögtön rákattantam. Gondoltam, adok magamnak még egy esélyt! :-)

Azután belemerültem a munkába és úgy elfelejtettem, hogy majdnem lemaradtam az egészről.
Pénteken késő délután rám szólt a lányom msn-en, hogy jó lenne már kiszállni a hajóból és hazamenni. Ekkor ismét észrevettem a hírt és gyorsan megnéztem, hogy meddig is tart ez az akció. Még tartott, amikor beestem a könyvtárba.

Nehéz volt a választás. Voltak egészen nagy méretűek is, de én egy átlagosat választottam. A könyvtáros sejtelmesen mosolygott (persze ő mindent látott a Corvinában a választottamról), de nem árult el semmit.

Hazavittem, leraktam az asztalra és egész este (éjjel) szemeztünk. Nekem tetszik, így néz ki:



Azóta persze benéztem egy kicsit a csomagolás alá, de nem ismertem fel. Most a hálószobámban van, az ágyam mellett. Nem akarok elkapkodni semmit...

Szólj hozzá!

Címkék: hírek programok humor könyvajánló könyvtárostanárok

A bejegyzés trackback címe:

https://oszolo.blog.hu/api/trackback/id/tr821741626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása