Papp Bertalan Ószőlői Általános Iskola Könyvtára

Könyvtári események, könyvtárhasználat, kreatív programok, könyvajánlók, könyvtári órák, kötelező olvasmányok, versenyek

Városi Könyvtár Tiszaföldvár

Nincs megjeleníthető elem

VFMK

Nincs megjeleníthető elem

Fontos tudományos tevékenység

2007.11.29. 10:23 oszolo.konyvtar

Ezt kaptam, innen indult!

Tekintsük a dolgot igen fontos szakmai munkának - mert amúgy soha még lánclevelet nem továbbítottam, vállalva ezzel az ismerősöktől (és ismeretlenektől) folyamatosan felém áradó megvetést, s elpackázva ezzel az ő nyerési/gazdagodási/jótékonykodási/világmegváltási/stb. esélyeiket. Ésezekutánsefogok!!!

Szóval:

  • Melyik könyvtárnak vagy a tagja?

TFVK , TFVK Ószőlői Fiók , VFMK , Szolnoki Főiskola , Ped. Intézet Szolnok, FSZEK Központi (1 évnél régebben lejártakat (kb. 10-15) már nem említem név szerint:-)

  • Kedvenc könyvtáros történeted?

A kedvenc videómat AnimA kilőtte! Viszont van egy kedvenc olvasóm!

Meg egy mondat: "Richard Brautigan , aki nem volt biztos benne, hogy egy könyvéért érdemes-e kivágni egy egész erdőt..." (Temesi: Gabo meg a halál - Hogyan nem lettem könyvtáros)

  • Mekkora volt a legnagyobb büntetés, amit kifizettél?

Az említett könyvtár(ak)ban ismernek, kivételeznek velem! (Hö-hö!) Á, nem, soha nem késtem még:-)

Amúgy 7ezer Ft, átmentem egy záróvonalon. 10 lett volna, de lealkudtam. A rendőr bácsi 3 gyermekemre és a közelgő karácsonyra való tekintettel engedett belőle! Itt történt! Akkor (4 éve) persze még bohó egyetemista voltam, azóta jobban körülnézek!

  • Hány db kölcsönzött könyv van nálad?

Összesen? Na jó: 5-6 db tankönyv, 1 kazetta, Tolvaly: El Camino, 1-2 Márquez meg Esterházytól a Termelési regény (már megint) + a Tom Sawyer (angolul:-))

  • Ismersz-e könyvtáros blogot? Melyik az?

Az olvasó népet szolgálom , Könyvtároskisasszony , Nagy Nikker blogja , Könyvtárostanár , Hunra

Ők viszont nem(?) ismernek engem:-)

Szólj hozzá!

Címkék: humor

A bejegyzés trackback címe:

https://oszolo.blog.hu/api/trackback/id/tr491741635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása